I like bilkörning

Igår hyrde jag bil tillsammans med exet för att åka till IKEA. Alltså, jag gillar verkligen att köra bil. Det spelar ingen roll att det var en bullrig och halvslö bil, jag tycker ändå det är kul. Var helt till mig hela dagen inför att få köra igen och det var så lyxigt att köra till jobbet imorse.

Dock var parkeringsletandet igår kväll en sund påminnelse om en av anledningarna till varför jag inte har någon bil. Efter 25 minuters cirkulerande runt kvarteren hemmavid var jag nära gråten. Det var extra frustrerande när det fanns en del lediga platser men för små för min bil. Jag förstår inte hur de som har SUV eller humrar hittar parkering!

Man skulle ha en liten skruttbil nu till sommaren, det skulle man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0