På spaning i Hagaparken

Jag upptäckte idag att det kan vara riktigt roligt att vara ute och springa i Hagaparken och inte bara på grund av naturen och fågelsången. Idag visade det sig att springrundan också erbjuder ett ypperligt tillfälle att spana lite på det motsatta könet. Oftast behöver jag känna mig lite snygg för att flirta, och jag kan lova att jag definitivt inte känner mig särskilt läcker i träningsoverall, rinnig näsa och lätt hasande löpstil.  Det härliga vädret idag gjorde att jag ändå vågade mig på att titta på de män i lagom ålder jag mötte på vägen och jösses, det blev ögonkontakt varje gång! Ingen längre stund dock för då skulle jag med all säkerhet missa vart jag satte fötterna och vurpa över en rot. I och för sig skulle det kanske vara ett bra sätt att dra uppmärksamheten till sig, men sådana taktiker är alldeles för pinsamma för mig. Och så desperat är jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0