Radiotystnad

Hoppsan, det gick visst lite väl många dagar sen senaste nytt. Påskhelgen tillbringades i Blekinge och gick alldeles för fort. Helgens höjdpunkt var en hel dags trädgårdsarbete på sommarhusön i vårsolen. Jag längtar så till att åka dit i sommar igen. 

Senaste veckan har gått fort. Var hästvakt i tre dagar så det blev flera kvällar i stallet. Restrerande kvällar gick åt till att planera och förbereda festen med mina kollegor som jag bjöd hem igår. Det blev en riktigt lyckad tillställning med mycket prat, mycket tilltugg och alldeles för mycket vin! Idag har jag därför inte riktigt känt mig på topp men har ändå varit ute ett par timmar och brunchat och fikat i sommarvärmen. 23 grader visade termometern på eftermiddagen. Väderleksrapporten förutspår en temperatur på 4 grader på torsdag, känns ju väldigt konstigt med sådana temperaturskillnader på bara några dagar.

Bortsett från baksmällan känns livet rätt bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0