Sugen på flirt

Nu skulle det inte vara fel med lite flirtande. Är väl vårkänslor eller nåt eller hmm...har varit singel i tre månader, det var ungefär så länge som jag var singel mellan mina senaste förhållanden. Tar väl ungefär så lång tid att "komma tillbaks" och känna sig redo för nya äventyr. Är lite sugen på äventyr. Det har varit väldigt dåligt på flirtfronten hittills, bara lite oskyldigt spanande med mötande män på gatan eller i löpsspåret. Men nu jäklar ska jag ta mig i kragen och se till att utnyttja varenda litet tillfälle som dyker upp.

Imorgon kväll kanske? Då ska jag gå och lyssna på jazz med en kompis. Jag har varit på samma ställe två gånger tidigare och det har faktiskt varit lite killar där i lagom ålder som dessutom såg bra ut. Sist var där en musiker som jag gärna skulle se mer av och det är meningen att han ska trumma imorgon. Hoppas, hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0