Dags för en förändring...

Nu när jag börjat komma igång med vardagslivet igen känner jag att jag nog skulle behöva en förändring i mitt liv. Det känns som om mitt liv stått och stampat på samma ställe senaste 1-2 åren. Är det kanske så att hösten är förändringarnas tid? Eller kanske är det bara så att jag genom att vara borta från min varadag i en hel månad fått lite perspektiv på min tillvaro.

Vad denna förändring skulle vara vet jag inte. Mina tankar går på högvarv - kanske räcker det med att gå på någon spännande kurs, någon ny träning, börja dejta. Eller jag kanske behöver en mer dramatiskt förändring - kanske se mig om efter ett nytt jobb eller skaffa husdjur. Köpa en lägenhet? Flytta från stan? Köpa en bil? Det är frustrerande att komma till insikt om att jag behöver något nytt men inte ha någon aning om VAD. Sjutton att jag ska vara en sådan velig typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0