Semesterrapport I

Nu är jag inne på semestervecka 3 utav 4. Det är helt underbart att ha sådan lång sammanhängande semester. Jag har varit 10 dagar på sommarön i Blekinge och gjort mest ingenting - sovit, ätit, läst, promenerat. Spenderat en halv vecka på Bjärehalvön i Skåne hos en kompis där vi tagit långa promenader längs med havet, ätit otroligt goda lammracks och inspekterat salladsodlingar. Nu befinner jag mig i Göteborg gos min familj och har hittills haft tur med vädret vilket inneburit att vi kunnat sola och bada vid Västkustens vackra klippor. Snart är det dags att återvända till Blekinge för den sista semesterveckan.

Fästingar: 3
Myggbett: otaliga
Havsbad: jajjamän
Hångel: coming up
Lästa böcker: 5 1/2
Punktering: 1
Reafynd: 6
Frukost på bryggan: 0 (hittills)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0