Resfebrig och jobbturbulens

Nu är det bara dryga 10 dagar kvar tills jag åker på min livs ridresa till Costa Rica. Packlistan börjar ta form och det är mer än vad jag trodde som behöver inhandlas - kläder, myggmedel, öronproppar, diarrétabletter, reselakan, extra batteri till kameran, kameraväska etc etc. Jag har också kommit fram till att jag nog behöver ta malariatabletter, så det blir att sätta sig hos Wasa Vaccin igen någon kväll den här eller nästa vecka - tur att jag har talbok (Stig Larssons sista).

På jobbet är det stressigt så här inför årsslutet. Dessutom har tre personer på min funktion sagt upp sig inom loppet av en vecka och det gör att det känns lite oroligt i teamet. Det är oklart om vakanserna kommer fyllas men klart är att det hur som helst kommer bli extra mycket för oss som är kvar att göra närmsta en-två månaderna. Det gör att jag börjar fundera på om jag också ska se mig om efter något annat jobb om det visar sig att de här förändringarna inte innebär en chans för mig. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0