Stackars kroppen

Puh, senaste dagarna har jag kört hårt. Det började i torsdags med ett tufft cirkelträningspass som mer eller mindre gjorde mig rörelsehindrad fram till igår. Träningsvärken i rumpan var så hemsk att det gjorde ont att bara sitta på den!
I fredags var det sedan afterwork med mitt gamla jobb. Drinkar och champagne flödade rikligt från 17-tiden fram till tidig söndagmorgon. Det innebar att jag var i farten i nästan 24 timmar. På lördagen hade jag inte tid att sova ut ordentligt så efter 4,5 timmas sömn blev det att pallra sig upp och iväg till stallet i regn och rusk med baksmälla. Inte en lugn stund sen heller då jag bjudit hem några på middag - det blev städning, handling och matlagning  samt trevlig social samvaro på kvällen. Mitt ex kom förbi och stannade över så det blev ingen tidig kväll och på morgonen skulle han iväg tidigt så då var jag vaken ett tag.

Idag har jag röjt här hemma och gått fem timmar på stan för att handla julklappar. Nu är jag helt slut! Jag känner mig jetlaggad. Min kropp är nog förvirrad sen festandet  i fredags. Stackars kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0