Borta bra, hemma bäst

Puh - äntligen hemma, efter tre dagars kurs i ölens, kålens, chokladens och pissande småpojkars förlovade stad Bryssel. Visst är det intressant och roligt att åka iväg, bo på hotell och träffa ny människor från Tyskland, Holland, Portugal, Schweiz, Tjeckien, Frankrike, Italen och Ungern. Men också påfrestande att ha ett fullbokat schema från morgon till sena kvällen och hela tiden antingen vara superkoncentrerad och/eller supertrevlig. Jag ser fram emot att få krypa ner i min alldeles egna sköna säng och få äta min vanliga frukost på egen hand i lugn och ro. Men framförallt ser jag fram emot att få röra på mig och äta bra mat - har knappt rört en fena på tre dagar, druckit dåligt med vatten och ätit massor av tung (men god) mat. Ska ge lite restaurang tips i Bryssel i ett inlägg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0