Medelålders manliga chefer verkar gilla mig

Nu har det hänt igen. På alla arbetsplatser jag varit på så har jag blivit lite bundis med chefen (inte alltid min egen chef, men dock en chef). Vet inte riktigt varför det blir så men jag gillar ju att skoja och småprata. Kanske är det för att jag inte behandlar dem annorlunda pga de är chefer. Inte vet jag, men jag tycker det är lite roligt.

Den senaste heter Bosse och är Nordenchef för IT. Så gott som varje dag brukar han komma förbi och prata lite. Komplimanger brukar han ge mig också. Jag misstycker inte. Det är sällan som man får ärligt menade komplimanger som inte sägs med ett dolt syfte. Jag gillar mina chefspolare, de blir som en slags "jobbpappa". Och det är ju alltid bra att ha connections högre upp i organisationen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0