Bättre och bättre dag för dag

Äntligen börjar jag bli frisk! Det är så skönt att ha lite normal energinivå igen och jag längtar efter att få träna igen (imogon). Nu blir det nya friska tag, jajamän!

Det är min namnsdag idag (tydligen) och jag tror aldrig att jag fått så många gratulationer på en namnsdag förut. Två kort i posten, mamma och pappa har ringt, brorsan, min moster och två kompisar har gratulerat per sms. Jag känner mig riktigt omtyckt!

Bortsett från sjukdom och liten deppattack på fredagkvällen har senaste veckan varit väldigt bra. Mycket beror nog på att jag blivit involverad i ett nytt projekt på jobbet som jag dessutom får sköta ganska självständigt. Utöver det har det varit fullt upp med övriga arbetsuppgifter och jag tycker ju att det är som roligast att jobba när det är mycket att göra.

På tal om arbetet, tills nästa after-work har jag fått i uppdrag att göra en topp-3 lista över de snyggaste killarna på kontoret (verkar vara någon slags tradition bland kollegorna). Det borde ju vara lätt på ett kontor med mer än 300 personer, men saken är den att jag visst är lite dålig på att se mig omkring där. Dessutom verkar jag ha något automtiskt filter som "förfular" de killar jag vet inte är singlar. Imorgon på lunchen skall jag låta blicken vandra och se om jag kan börja jobba på min lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0