Partyoförmåga

I flera veckor har jag sett fram emot att ha fest hemma hos mig imorgon kväll med mina kollegor. Det har dessutom varit det allmänna samtalsämnet på jobbet hela veckan och alla har sett fram emot det här SÅÅÅ mycket.  Men nu är min partyförmåga så pass nedsatt pga sjukdom att en hel dags matlagning följt av en sen kväll med stora mängder alkohol är det sista jag behöver. Det var inte annat än att jag till mitt stora förtret fick göra hela teamet besviket och ställa in partajet. Fy sjutton vad trist! Känns riktigt deppigt. Jag måste kanske trösta mig med att gå och ta bara ett endaste litet glas vin med några av kollegorna idag....till den där baren där jag pratade med en trevlig kille för ett par veckor sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0