Usch, ingen hit att gå ut

Hängde med tre kollegor på ett par öl efter jobbet igår trots att hälsan inte var på topp - jag hade lock för öronen, hes röst och kände mig allmänt ofräsch och tråkig. Vet inte om det var därför, men jag lyckades inte få till en enda flirt - vilket kanske delvis berodde på att det var rätt glest med grabbs på stället. Trots att jag hade det jättetrevligt med mina kollegor så kände jag mig alldeles nere när jag styrde kosan hemåt vid 22-tiden.

Det känns patetiskt att bli så depp av att inte lyckas få någon uppmärksamhet av det motsatta könet, men jag måste medge att en stor anledning till varför jag går ut nu för tiden är för att jag hoppas få spana och bli inspanad lite. Få lite bekräftelse och känna att jag fortfarande är med i spelet. Förutsättningarna för lite flirt var ju inte de bästa - orutinerad av mig att ens försöka när jag inte ens själv kände mig attraktiv. Ska se till att självkänslan är på topp nästa gång så kanske jag har lite bättre flyt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0