Killarna rusar ej till Running Dinner

För någon månad sedan bestämde jag mig för att pröva det här med Running Dinner här i Stockholm. Som ett nytt, förutsättningslöst och förhoppningsvis kul sätt att komma i kontakt med nya människor.

Jag anmälde mig till en middag, men den blev av okänd anledning framflyttad till just den helgen jag skulle till London.Nu på lördag är det dags för nästa middag. Gissa om jag blev sur när jag idag fick ett mail idag som säger att jag inte kom med för att det inte är tillräckligt många killar anmälda. Trist!

Hoppas verkligen att Stockholmskillarna tar och shapar upp sig och anmäler sig till nästa middag, annars får en massa tjejer bli besvikna - igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0