Beundrarlös

Nu har även herr 4 på båten. Det var bäst så. Senaste veckorna har det varit väldigt dött på dejtingsajten, inga nya vettiga grabbar har hört av sig och jag har ingen lust att själv ta kontakt med någon. Inte kom jag med på helgens Running Dinner heller. Killbrist som vanligt. Av fyra middagar har jag bara kommit med på en enda. Så nu händer inte mycket. Fast det kanske är lika bra det - det här mörkret gör att jag känner mig lite håglös och trött utan någon större lust att göra något över huvudtaget. Så just nu hade det ju suttit fint att ha någon att kramas med under en filt i soffan till skenet av levande ljus. Jag får hoppas på bättre flyt nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0