Det blev tillfälligt avbrott för herr 7

Så sågs vi då för fjärde gången, jag och herr 7. På hans initiativ. Jag försökte att mana fram lite spänning inför träffen, tänka på honom i gulliga och positiva termer och tyckte jag lyckades ganska bra. Sen när vi träffades så kändes det bara ingenting, på det sättet.

Vi hade en jätterolig kväll, mycket prat och mycket skratt som vid tidigare träffar men tyvärr uppbådar han inga hetare känslor från min sida. Det har dock varit tydligt att jag väckt vissa känslor och förhoppningar hos honom och när min mobil pep till senare på kvällen med ett "Du är söt" insåg jag att jag måste ta ett snack med honom. Snarast.

Jag har en liten förhoppning om att det trots allt kanske finns en minimal chans att jag skulle kunna bli förtjust i honom om jag inte känner mig pressad av att han vill mer än mig. Det är ju så mycket saker som talar FÖR honom. Därför ville jag inte nobba honom definitivt, men jag var tydlig med att jag inte vill att något mer ska hända mellan oss just nu. Han blev besviken så klart, men verkade inte helt negativ till ett fortsatt umgänge på kompisnivå. Jag skulle gärna ha honom som kompis.

Det känns skönt att ha lagt korten på bordet men tycker lite synd om honom så klart. Men men, den som ger sig in i leken får leken tåla antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0