För mycket att göra

Tji fick jag för att jag gnällde tidigare om att jag hade tråkigt och inte tillräckligt mycket grejer för mig.  

Senaste månaden har jag haft något planerat i stort sett varenda dag, både i veckan och på helgen - träffa kompisar, träffa internetdejting-killar, ridning, körsång, resor med jobbet, resor privat, tvättstuga etc etc..   Jag skäms nästan när någon kompis (eller internetdejting-kille för den delen) vill ses och det inte finns någon lucka i kalendern förrän flera veckor framåt. Detta innebär ju att jag bara fortsätter att boka upp mig, längre och längre fram.

Visst är det jättekul att ha mycket att göra, men just nu längtar jag efter lite lediga dagar både för att få ha det lite tråkigt och för att kunna vara lite spontan.  Nu lovar jag mig själv att inte planera in något efter nästa vecka. Jag har också tänkt ta mig tid att fundera lite över mitt liv (blivit inspirerad av en bok jag läser) - detta kanske jag borde boka in i min kalender :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0