Nya aktiviteter = roligt, roligt

Livet känns riktigt bra just nu och efter att ha varit rejält uttråkad så börjar saker och ting hända.

På jobbet är jag med i ett stort projekt som kommer pågå i ungefär ett halvår och kommer innebära åtminstone en resa till Prag (där jag aldrig varit). Ser fram emot att få lite mer att göra.

Jag har testat kajakpaddling och det kommer nog bli en ny hobby för mig när det är säsong. Genom det lärde jag känna ett gäng andra friluftsmänniskor och vi pratade löst om att göra andra saker tillsammans framöver. Jag hoppas på det!

Jag har också börjat sjunga i en nystartad, stoooor kör. Bortsett från att den är kyrko-driven (vilket innebär en viss hallelulja-varning och töntiga gudfruktiga låttexter) så tror jag det kommer att bli superkul. Jag har verkligen saknat sången.

På killfronten har jag ju tagit steget från förskrämd, passiv singel till pro-aktiv. En kille har jag träffat hittills på fika (och avskrivit) men det kommer nog bli fler träffar under hösten. Det känns bra och lite spännande.


Jag känner mig mycket lugnare än jag gjort på länge. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0