Så smickrande & återseende

Aaaaawwww.... Idag fick jag ett mess från den senaste dejten som fick nobben i påskas. Han skrev att han saknade vårt detjande (fast det var ju bara 3 dejter) och i lördags hade han varit på en dejt med en annan tjej men det enda som hände var att han tänkte på mig och hur mycket mysigare jag var jämfört med henne. Det värmer så klart gott att höra och jag hade gärna velat höra lite mer uförligt exakt hur mycket mysigare jag är och på vilket sätt , he he. Det är ju inte för utan att man nästan blir lite välvilligt inställd till grabben. Himla synd att jag inte blev förjust i honom, han verkar ju så go!

En smårolig sak är att det dykt upp en kille på nätdejtingen som jag mailade lite med för över två år sen när jag senast var igång. Han verkar dock vara av den superromantiska typen, kommer fortfarande ihåg att han kontaktade mig första gången med en dikt (som dessutom var halvt smått erotisk), sånt går inte riktigt hem hos mig tyvärr. Bortsett från det kommer jag inte ihåg mycket om honom fast han minns desto mer om mig - till och med vilken kameramodell jag hade förr. Så nu tror han att det är grönt ljus för dejt men jag känner mig inte alls upplagd för nåt internetdejtande just nu, särskilt inte med en superromantisk typ.

Det är lite märkligt hur man förändras, för två år sen tyckte jag han verkade mycket mer intressant än vad jag gör nu. Eller så är det bara för att jag känner mig allmänt oengagerad i nätdejtingen för tillfället. Jag vill ragga på lite boys in real life känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0