Drömtydning

Senaste nätterna har mina drömmar präglats av ett och samma tema: att jag har värsta flörten med en kille (det har varit olika killar i drömmarna, inte någon jag känner) och han besvarar flörten och vi rör vid varandra för första gången. Ena gången småbråkade jag och lekbrottades med en kille på en snöig väg och när vi rumlar runt där på marken så börjar vi plötsligt kyssas. En annan dröm var det en kille jag reste med på en gruppresa, när vi skulle åka vår buss satt vi bredvid varandra och vi lade händerna på varandras lår.

Den där känslan innan något fysiskt har hänt som är en blandning av spänning, nervositet och pirr har varit så otroligt verklig i drömmen. Och inte bara känslan, den fysiska förnimmelsen av beröringen var också hur tydlig som helst. Så jag har vaknat upp och verkligen längat efter att få uppleva den där känslan på riktigt igen. Är det mitt undermedvetna månn tro som pikar om att det snart är vår och att jag borde satsa lite mer energi på att se mig om efter grabbar. Hmm, så kan det nog vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0