Jag drar till mig FEL typer

Jag fattar inte ett skvatt. Trots en seriös beskrivning på internetdejtingen får jag de mest syndiga och fräcka meddelanden.

Först en förfrågan från tre stycken kroppsbyggare som ville ha en undergiven kvinna att dela på. Och jag tror inte det var scones och afternoon tea de var ute efter. Lite senare samma dag får jag ett meddelande från en man i övre medelåldern som helt sonika inleder sin text med att förklara att han blir kåt på mig och hoppas jag gillar dominanta och erfarna män. Inte nog med det, hans nick var "Fitt-tuktaren". Charmigt! Sist i ordningen, en dominant 42-årig man som "gillar vad han ser" och undrar om vi kan ses . Fan, inte konstigt att man är singel!!

På den andra extremen är mupparna - (de som gillar fantasy, meka med bilen/MC:n, inte kan laga mat, lyssnar på techno/hårdrock), de med barn, samt smågrabbarna i yngre 20-års åldern. Det går fett bort. Tyvärr. Jag försöker vara mindre kritisk och mer öppen för killar som faller utanför ramen av det jag normalt sett skulle säga ger plus i kanten. Det går visst inte så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0