Jag fick mig en liten törn

Ja det har varit total radiotystnad här och detsamma gäller på dejtingfronten. Det blev aldrig någon träff med den spännande killen från tåget, han fick kalla fötter och drog sig ur med ursäkten att han blivit singel bara en månad tidigare och inte kände att det var dags för nåt dejtande än. Vet inte om det var ärligt eller om han helt enkelt inte var intresserad av mig. Hur som helst blev jag jättebesviken. Så himla typiskt när jag för första gången sen jag blev singel faktiskt kände att det tändes ett intresse från min sida.

Besvikelsen gjorde att jag helt tappade gnistan. Jag har haft ett uppehåll på dejtingsajten och inte orkat engagera mig. Jag ställde istället mitt hopp till att träffa nån i riktiga livet. Jag har knutit mina förhoppningar till två bröllopsfester och till kajakpaddling med Friluftsfrämjandet. De två gånger jag paddlat hittills har det bara varit en massa 40-åriga kvinnor. En av bröllopsfesterna är avklarad utan så mycket som en spännande singelkille i sikte. Så det ser inte så lovande ut på den fronten.

Nåväl, men det vackra sommarvädret och de ljusa kvällarna blir jag depp av att vara ensam och inte göra något på kvällarna. Så nu ska jag kanske ge internetdejtingen en chans till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0