Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag och jag har ingen att vara kär i och mysa med. Inte för att jag är den som brukar fira alla hjärtans dag särskilt mycket men visst känns det lite extra trist att vara singel just idag när man vet att alla par har det sådär lite extra mysigt och kärleksfullt och kanske gör något speciellt eller romantiskt medan jag sitter här och skriver på min blogg. Men men, jag spenderade i alla fall kvällen i stallet med hästen som jag bryr mig mycket om. Så lite kärlek och gos fick jag ge bort idag i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, du var inte ensam om att inte ha en kärleksfull middag på alla hjärtans dag. Själv satt jag och febrilt försökte trycka in det sista inför en tenta dagen efter. Men ok, jag vill ju inte helt förkasta min sambos önskan ändå om att ha gjort något mysigt. Och jag fick en ros. Men just onsdagkvällen hade kunnat vara lite roligare... Kram!

2007-02-16 @ 15:29:58
Postat av: Camilla

Glömde skriva att jag faktiskt fick ett alla hjärtans dag-kort. Från pappa :)

2007-02-17 @ 17:14:34
URL: http://vixenc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0